Grängen igen

Nu är jag hos mormor och morfar i stugan igen . Orkade inte det förr. Kom tillbaka i dag, vi åt föresten på kina i dag. Moster, mormor och Fredrik tog friterat med sötsur sås. Linda och morfar tog biff med sås . vilket Linda ångrade, själv tog jag fläskfile med jordnöt-sås vilket jag inte ångrade. Det var väldigt gott. Glömde skriva att pappa och jag planterade en ros vid Zingos grav. ( @----- )   Ska få två nya kaniner.... vilket jag helst inte vill, vill ju ha Zingo , men det kommer aldrig att gå . Han syster tror jag det var dog också. Alltså läre det vara någon sjukdom eller något.
 Har kollat på 2 Jackie Chan filmer i dag med. Ska söka på blocket om lite kanin fakta osv. Sen ska jag läsa det och skriva ner, det kan ju vara bra att veta. Vet inte ens om jag vill ha 2 kaniner om jag ska köpa en eller 2. hmm vet du hur jag ska göra? .
Kommentera,

Ses  /Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0