en dag som vanligt

Har varit med Chrille och Rosina Och lovisa idag. Rosina sov över hos mig, vi sov i friggen. Sen skulle rosina hem och träffa någon som heter Marcus. Då kom Lovisa till mig. Vi kelade mycket med kaninerna sen gick vi in och åt korv med bröd. Efter det så spela vi sims och då ringde vi chrille, som kom.
Vi spelade tekken och dator sen gick vi ut i spöregnet. Vi hållde på med kaninerna m.m. Sen gick vi upp på variant och käkate pommes med dipp mycket gott men dyrt!.
 Sen åkte Lovisa hem och chrille och jag byggde kaninhinder. Sen ringde vi roga.
Rosina jag och chrille var ute och kasta sten käka äpplen , vi hade väldigt tråkigt.
I kväll kommer jag sommna ganska snabbt är trött. Nu ska jag kolla in bilddagboken. /Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0