Bättre sent än aldrig

Hola! du kanske märker att inläggen kommer lite sällan men jag har fullt upp te.x  idag. I dag var jag med Vanessa sen åkte pappa och jag in till stan för att köpa ett kod lås till mig. ( har slarvat bort nyckel) . Jag tappade ju nyckeln på vägen till skolan eller på rosinas mark :S.
Men nu har jág kod lås så det är mycket bättre då slipper man hålla reda på en jäkla nyckel!.
Pappa och jag köpte mat på MC donalds och tog hem . Jag käkade framför tv:n , kollade på stallkompisar<3.
Vanessa ringde sen och hon kom med min cykel vi var i en halvtimme typ sen skulle hon hem.
Nu ska jag sova snart har gjort ordning för skolan imorrn så det är inget att tänka på .
Imorrn blir det också Lovisa ;D.
ska dra nu, godnatt! AMIGOS!:) /Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0