Adam Tensta

Sitter här vid datorn här nu. Lyssnar på My cool med Adam tensta. Ganska bra tycker jag.
Idag har jag inte gjort så himmla mycket, mest suttit vid datorn och klickat.
Men jag har varit ute litegranna på morgonen och krattat i kaninhagen, måste ju vara fint.
Jag undrar hur man ska få ut rogas kaninbur ur hagen, man kan knappast lyfta den. Det blir nog jäkligt tungt isåfall.
Men jag ska nog låna den en stund till för tänk om kaninerna inte vill vara tillsamans i början.
Ska sova hos farmor och farfar i helgen. Jag ska först på rosinas fest sen ringer jag farfar när jag kommer hem igen klockan 9 slutar festen. Ringer väll farfar vid 21:15.
Sen ska jag vara där och göra. Ingenting?, näe jag ska slappa och spela kort med farmor som alltid XD.



Nu ska jag göra någonting. Kanske baka får väll läsa mina "tips" som jag har skrivit när man har tråkigt. Smart tycker jag nu..
Bye bye //Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0