7 C=)

Har varit i skolan idag, går i 7 c. Vi fick skåp och jag nummer 28. Sen gick vi "tipsrunda" i REGNET! taskigt.. Blev jätte blöt men det gjorde inte så mycket XD (gjorde kanska mycket faktiskt :S),,
Sen imorgon ska vi i klassen åka och bada i skäret typ i marma, vi ska gå dit orka!... Men vi har med oss fika så det blir good. Jag och Lovisa ska sen hem till mig och äta lite sen åka in till stan och köpa present till elsa ;D hon ska ha en liten fest som vi och 3 till ska komma på .
Nu ska jag snart vara med Vanessa vi ska väll göra något, inte hoppa med kaninerna för det har jag gjort 2 gånger idag. Mimmi "den stora" är jätte duktig på att hoppa :D. Kanske ska vara med i en kanintävling senare på något lov te.x höstlovet om Mimmi är tillräkligt duktig.
Nu ska jag packa lite till skolan innan Vanessa kommer för hon är hos Hanna.
puss, /Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0